2011. január 26., szerda

Undor Konstrakting - ahogy mondják az ángélusok

Hát eljött ez a csodás nap is! Reggel mikor kiugrottál az ágyból, érezted, hogy ez a nap valamiért más, mint a többi... Nem tudtad mi ez az érzés, de ujjongva emelted a szíved az égnek, hogy hálát adj ezért a csodás érzésért... Igen, jól olvasod, megszületett a semmiből Ő, a Csodálatos Parasztember!!!! Még maga Gabriel arkangyal is elmorzsolt egy árva könnycseppet a szeme szélén...

Na, ha te reggel így érezted magad, akkor neked jó volt. Én enyhe másnapossággal keltem, mert megszaladt este a meggybor, ami köztudottan az egyik legalattomosabb legális tudatmódosítószer powered by barátnőm Nagymamája! Köszönjük neki. Szóval ittam a finomat, aztán arra gondoltam, hogy ennél jobb felhasználási módját ki se lehetne találni a meggynek. De most komolyan, ki az az őrült, aki arra a kérdésre, hogy: Kisfiam, mi legyen ebből a két tonna meggyből? Azt válaszolná, hogy meggyes pite, meg meggyszósz. Ugye! A hülye gyerek! Hát persze, hogy csak egy válasz lehetséges: meggybor!!!

Szóval szerkesztés alatt áll blog, folyamatosan bővül majd az oldal, lesz képregény rovat is (meg kell még kérnem zsarolnom a rajzoló kollégámat, aki olyan tehetséges, mint egy új traktor, és olyan szép is), amelyben lerántjuk a leplet néhány igen komoly magyar és világtörténelmi, kulturális, filozófiai, biológiai, asztrofizikai stb., (mert a Csodálatos Paraszt Ember, korunk emblematikus alakja mindenhez ért ám!) tévedéssorozatról. Aztán lesz filmfika, meg hétköznapi szarok, amik foglalkoztatnak.

Mikor máskor kell blogot írni, mint vizsgaidőszak végén. Na, februártól komoly bővülés várható...

A.P.M.

3 megjegyzés:

  1. Borfák is vannak? Én azt hittem csak pálinkafák...

    VálaszTörlés
  2. Én is csak így ismerem fel a fákat:
    1. Borfa vagy borbokor
    2. Pálinkafa vagy pálinkabokor
    3. Hasznavehetetlen fa vagy tüzelőfa

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés