2011. június 8., szerda

Sokan érdeklődtek...

...hogy miért lett törölve a blogom? Én meg csodálkozó szemekkel olvastam a drótleveleket, hogy miért töröltem volna a blogomat? Rákerestem, és valóban így volt, a rendszer szerint nem létezik ilyen nevű blog a világhálón.

Igen, valaki kísérletet tett a törlésre. Feltörte az e-mail címem, majd próbálkozott az oldal megszüntetésével. Nem firtatom, hogy miért tenne ilyet bárki is vagy, hogy pontosan mi lehet az ok. Azért nem ejtettek a fejem lágyára teljesen. Sejtem, hogy mi szúrhatja egyesek a szemét, az egyes bejegyzésekben megpendített témakörök megfeküdték a kényesebb, képmutatóbb gyomrokat. Finom üzenet a jövővel kapcsolatban.

Minden esetre a blog teljes tartalmáról biztonsági mentések tömkelegét tároltam el újból. Vásárolok olcsó pénzért saját oldalt, van néhány komoly szaktudású informatikus cimborám, már jelezték, hogy a lehető leghatásosabban levédik nekem az új blogomat. Azért szép próbálkozás volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése