2011. december 9., péntek

Rotátor köpeny

Végeztem az előírt fizikoterápiám eszközös kezelésével. Találkoztam két nagyon kedves, és főleg türelmes fizikoterapeuta-asszisztenssel (Zsuzsi és Ica, Köszi!), akik sziklák méla türelmével nézték el nekem a reggeli rendszeres késéseket.
Be kell látnom, hogy notórius késő vagyok. Mondjuk az esetek 90%-ban csak én voltam az egyedüli páciensük egész délelőttre lebontva. Ma délelőtt találkoztam a gyógytornászommal. Rövid kivizsgálás után az az eredmény született, amit sejtettem: a rotátor köpeny sérült valamelyest, de úgy néz ki, hogy nem súlyosan. Néhány kezelés, és hamarosan visszaállhatok a sportra. Vagy legalábbis óvatosan belekezdhetek... valamibe. Itt ugrik a majom a vízbe. Mert ugye én már megint elképzeltem magamnak valamilyen útvonalat, ami a lehető legrövidebb idő alatt visszairányít engem a kettlebellhez. De közben belül a higgadtabb és bölcsebb énem már mosolyog, hogy hátrébb az agarakkal papi... ez lassabb lesz, mint gondoltam. Nem mondom, hogy innentől kezdve úgy kell magammal bánnom, mint egy hímes tojással, de azt hiszem jócskán több törődést és odafigyelést érdemel és kíván ez a csodálatos húsgépezet. Fokozatosság és rehab. Ezt találtam ki magamnak. Jóga, pilates, masszázs és kranio, futás és meditáció, majd ha készen állok újra a kettlebellre, akkor kisebb súlyokkal való munka, mozgástechnikám csiszolása mellett. Max. 16 kiló. Szakításhoz. Na, majd meglátjuk. Bár tartok tőle, hogy M. úgy is folyamatosan lecsesz majd, ha meglát valamilyen nagyobb súllyal...
Találtam egy rövid összefoglalót rotátorköpennyel kapcsolatban, illetve vettem a fáradtságot, és egy kicsit utána olvastam a témának.


Egyszerű, rövid leírás. Érzékletes videóval.
Holnap pedig, ha belefér az időbe, akkor talán futócipőt is nézünk. Egyre vonzóbbnak tűnik számomra a futás. Főleg, hogy minden sporttól el vagyok tiltva, ami számomra eléggé frusztráló, mivel az utóbbi három évem erről szólt, kisebb megszakításokkal gyakorlatilag. Sportolni jó, és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése