2012. május 16., szerda

Kihívás Napja - Túlélő Tábor!!!

Fel kell kötnöm a nadrágot. Ilyen kihívás előtt még soha nem álltam, bevallom, ha az elkövetkező erőpróbára gondolok, akkor görcsbe rándul a gyomrom. De tényleg. Az ösztönállat, a Kodiak, ami bennem talált menedékre, féktelenül fel s alá mászkál barlangja előtt, dühösen sepri a port emberfejnyi mancsaival, gerince mentén égnek áll a szőr. Hatalmas-busa feje, gigászi testének durva jelenléte a biztosíték arra...

hogy valahogyan csak meg tudok majd küzdeni 30 éhes vegetáriánussal, akikre bevállaltam a főzést egy nyári táborban!

Csak nem lesz baj.
Arra gondoltam, hogy elviszem a 20-as vasamat a táborba, csinálok néhány látványos erőfitogtató gyakorlatot, így aztán majd lehajtott fejjel, csendben fogják eszegetni mondjuk a tökfőzeléket, amit az orruk elé helyezek kaján vigyorral... :D :D :D
Ha pedig ne adj Isten győzne a túlerő, akkor rántott húsból védelmező kört fogok magam köré vonni!

Na, de félre a tréfát, komoly feladat ez! Tiszteletben tartom a vega, vagy vegán életmódot folytató embertársaimat, valóban kihívásnak érzem, hogy olyan menüvel tudjak előállni, amely minden szempontból nézve tápláló lesz az egész napos munka után a megfáradt testnek és léleknek egyaránt. Eddig is főztem vegáknak, nem volt gond, a problémát inkább az képezi számomra, hogy 30 embernek nem főztem még. Miből mennyi kell egy személyre stb. Szóval a héten összeállítok egy komplett menüt, meg elhelyezek néhány "vészkijáratot" is, ha valami balul ütne ki...De olyan nem lesz!
Jól főzök. Ez van.

2 megjegyzés:

  1. Hahhahahahaha!
    Már azt hittem beneveztél valami túlélő táborba. Bár, ha jobban belegondolok, te ugye nem vagy vega, sőt a kodiak medvés hasonlatod alapján egy ragadozó vagy. Szóval ez tényleg egy túlélő tábor lesz!
    Mennyire kell vegának lenned egy hétig? Csak a húst kell nélkülöznöd, vagy minden állati eredetűt is?

    VálaszTörlés
  2. Á, szelíd ember vagyok nagyon. A Kodiak medvét sem feltétlen a ragadozó életmódja miatt választottam szimbólumomnak, hanem a benne lakozó őserő miatt. Nagyon sokat álmodok velük, általában meg akarnak enni :D Vagy csak ott lézengek álmaimban, amerre éppen járok.
    A vega életmódot a táborban kötelezően tartani fogom, viszont hogy mihamarabb ráhangolódjak már e hét hétfőjétől gyakorlom azt. Igazából félvega életmód, mert sajtot, meg tojást ettem már a héten. (Meg egy kis szalonnát is.) A húst viszont tényleg hanyagolom. :) Ha jobban meggondolom nem is hiányzik. :)

    VálaszTörlés