2012. május 4., péntek

Beszámoló a méregtelenítő kúráról

Elcsúsztam egy kicsit a bejegyzéssel, de ami késik nem múlik. Kellett egy kicsit tanulni, mert szerdán-csütörtökön lesz négy vizsgám, igaz, ebből az egyik egy tesi szintfelmérő, amiről fogalmam sincs, hogy mit takar a nemzetvédelmin, de úgy döntöttem, hogy nem is izgatom magam rajta. Közben megjártam Bp.-et, de csak a Ferihegyig mentem, mert az idősebbik világjáró húgom Isztambulból írt, hogy leégett anyagilag. El lett cseszve a visszautas repülőjegye. Szóval igaz testvér módjára vonatra pattantam, aztán befizettem neki egy hazautas repjegyet.

Újabb fejlemények: annyira elcsúsztam a beszámolóval, hogy időközben megcsináltam a vizsgákat, a szintfelmérő is nagyon jól sikerült ahhoz képest, hogy csak nemrég fogadott vissza a Mindenek Anyja Sportos kebelébe. A futást megnyertem, le is állítottak, mert a körátlagaim állandóan javultak. Fekvőtámasz és felülés volt még terítéken, be is durrantak az izmaim, de legalább szabályosan csináltam. Karhajlításból 57 lett a végeredmény, felülésből szintúgy. Öt hónap kihagyás után nagyon jó eredmény, elégedett vagyok vele, különösen a futással.

Na, de térjünk vissza a méregtelenítő kúrára. Tanulságos volt. Megérte.
Pénteken indítottam el a kúrát, délután kettőkor dördült el a startpisztoly. Délelőtt folyamán zsírmentesen étkeztem, sok folyadékot fogyasztottam, főleg gyümölcsöt ettem, illetve egy nagy adag rozspelyhes mixet, amit minden reggel eszek. Ha valakit érdekel ez a mix, akkor szívesen megírom egy rövid bejegyzésben. Előkészítettem az előre megvásárolt keserűsót, 4 evőkanálnyi mennyiséget oldottam fel 8 deci vízben. Ezt a mennyiséget négy fele osztva fogyasztottam el. Este hat órakor megittam az első adag keserűsó oldatot. Egyébként 10 deka só kb. 170 Ft. Fórumokon, egyéb leírásokban olvastam, hogy egyesek szerint nagyon rossz az íze. Mivel nem ittam még ilyen keveréket, nem tudtam mire számítsak. Elfogyasztottam. Nos: szeretem az Unicumot, így fel voltam készülve az esetleges kellemetlenségekre, de csak egy enyhén keserű ízzel találkoztam, ami jócskán az ingerküszöböm alatt volt. Szerintem simán iható. Este nyolckor megittam a második adag keserű vizet. Sült szalonnáról, tükörtojásról, sülve-főve-párolva elkészített állatokról, krumplipüréről álmodoztam közben, friss rozsos kenyérről, meg párom-féle süteményáradatról. Na, meg némi salátáról is.
Aztán elérkezett a várva várt  háromnegyed tízes grapefruit-szűz olíva olajos "turmix", kb. 2,5 deci gyümölcsléhez 1 deci olajat kevertem, aztán ezt alaposan összeráztam, és este tízig szépen annak rendje és módja szerint el is fogyasztottam. Szerintem ez sem volt rossz ízű. Aztán sürgősen nyugalomba helyeztem magam, és hagytam, hogy történjen, aminek történnie kell. Nos, az alvás probléma. Jó pár helyen írták, hogy gond lehet az alvással. Volt is. De nem az olaj miatt. Szúnyog. Halálra idegesített. Aztán elaludtam újból, de reggel fél hatkor keltem, mert hatkor meg kellett inni a harmadik adag keserű sós vizet.  Ekkor már a gyomrom-beleim finoman jelezték, hogy merénylet készülődik. Nyolckor megittam az utolsó adag keserűséget. Semmi sem történt. Eleinte. Aztán felgyorsultak az események. A távozó"matéria" állaga percről percre exponenciálisan változott a híguló irányba. Az ürítések közötti időtartam is csökkent.
Bevallom, kicsit szkeptikusan álltam a leírásokban szereplő "zöld golyó" témához, de aztán leesett az állam, mert változatos méretű és színű "bogyókra" figyeltem fel én is a híg fos tengerében. Szóval ez a mítosz igaz. Közben szorgalmasan iszogattam a vizet, hogy pótoljam a szervezetemben fellépő hiányt. Délután óvatosan eszegetni kezdtem, de a keserű só még mindig dolgozott, szóval gyakorlatilag minden átszaladt rajtam pár óra alatt.

Megérte meglépni ezt a méregtelenítő kúrát. Drasztikusnak mondható, azonban a gyors lefolyása miatt a kor emberének teljesen megfelel, és csak egy hétvége megy el vele úgymond. Gondolom egyénfüggő lehet, de engem erős izomgyengeség kerített hatalmába, így tényleg erősen javasolt a fekvés. A vasárnapom is pihenéssel telt, hétfőn kezdtem azt érezni, hogy visszaáll lassan minden a helyes kerékvágásba.  Csalánkiütésre emlékeztető bőrviszketést tapasztaltam, de ez hamar megszűnt, gondolom, hogy nem kevés méreganyag szabadulhatott fel a testemben, és akarva-akaratlan maradhatott bennem egy nagyobb adag is, ez csapódhatott ki. A szervezetem leküzdötte végül. Amikor úgy éreztem, hogy energetikailag helyre álltam, elmentem az Anna fürdőbe és szaunáztam egy hatalmasat, amit egyébként is nagyon szeretek, ha tehetem, akkor hetente egyszer hétvégén, kedvezményes időszakban menni is szoktam.

Mi változott? Tisztábbnak érzem magam belül, tisztább lett a bőröm, nem érzem magam annyira fáradékonynak, kevésbé fájnak az ízületeim, jobb az emésztésem egy fokkal. A kúra használatával és megismétlésével kapcsolatban eléggé ellentmondásosak információk, én saját magamnak azt írtam elő, hogy egy hónap pihentetés után még egy ilyen takarításra rááldozom az egyik hétvégémet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése