2011. március 16., szerda

Katona dolog

Érdekes dolog az élet. Az egyik nap még a kispolgári miliőben dagasztod a sarat, anyázol a melóra, a sok hülye magyar honfitársad ezreire - mert ugye ehhez a magyar kispolgár nagyon ért, az okoskodáshoz, nagyot mondáshoz, kesergéshez, de összességében véve semmit nem tesz meg magáért -, aztán azon kapod magad, hogy egyik pillanatról a másikra veszélybe kerül az állásod, a napi megélhetésed. Manapság erre az esély hatványozottan igaz. Én is így állok jelenleg, és kétségbe is kellene esnem, meg tépnem a szakállam zokogva, meg dühöngeni, de nincs hozzá kedvem. Van egy másik út is. Katona akarok lenni. Sorsszerűségre kellene hivatkoznom, de nem fogok, inkább úgy jellemezném a dolgot, hogy elővettem egy régi tervezetet. Illúzióim nincsenek, kötött és behatárolt életmód, függelem, kicsi fizetés, nem kevés hülye ember. De most nem így élek? Mi lenne a különbség? Most nem azt csinálom, amit igazán szeretnék.
Váltani tudni kell.

Egy darabig távol leszek a blogtól, mert beneveztem két sci-fi novella író pályázatra is, támadt egy ötletem, amelyet szeretnék úgy kidolgozni, hogy azzal bárhol meg merjek jelenni. Amint kihirdetik a pályázatok eredményeit, azonnal felpakolom ide is a novellát. Egyébként az lesz a címe: Az utolsó őrszem.
Sok sikert nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése